שביעות רצונכם חשובה לנו יותר מכול. אם מסיבה כלשהי אינכם מרוצים מהמוצר וברצונכם להחזיר אותו, עומדות בפניכם שתי אפשרויות:

  1. החלפה כנגד מוצר אחר (או קבלת זיכוי לרכישה עתידית)

מתאפשרת עד כ-7 ימים ממועד קבלת המשלוח ובתנאי שהמוצר הוחזר באריזתו המקורית, מבלי שנעשה בו שימוש והוא במצב תקין.

 

  1. החזרה כנגד זיכוי כספי מלא

מתאפשרת עד כ-7 יום ממועד קבלת המשלוח ובתנאי שהמוצר הוחזר באריזתו המקורית, מבלי שנעשה בו שימוש והוא במצב תקין.

 

ברצונכם לבצע החזרה או החלפה, אנא שלחו לנו מייל לכתובת

oblibop@gmail.com

.ואנו נשלח לכם הנחיות להמשך התהליך.

 

האחריות על הגעת המוצר שלם ובאריזתו המקורית מוטלת על הלקוח. מסכום הזיכוי יופחתו דמי משלוח חוזר. באפשרותכם להביא את המוצר למחסן שלנו (בכפר סבא) ולחסוך את עלות המשלוח החוזר.

מוצר פגום או פריט שאינו תואם את הזמנתכם, יש ליידע אותנו תוך יומיים מתאריך המסירה ואנו ננחה אתכם בנוגע להמשך הטיפול.

 .הבדלי גון אינם נחשבים טעות בהספקת הזמנה 

אריזות

 אנו עושים מאמצים רבים כדי שהמשלוח יגיע אליכם תקין ושלם. עיקר דאגתנו הינה אריזת המשלוח בצורה איכותית ובטוחה.

כחלק מתפיסת העולם של ObliBop, אנחנו משתמשים בחומרי אריזה ממוחזרים במידת האפשר. 

אם מסיבה כלשהי, חשוב לכם שנשתמש בחומרי אריזה חדשים בעת אריזת המשלוח שלכם, אנא יידעו אותנו ואנו נעשה זאת בשמחה.

 

אנחנו מנהלים את ObliBop מתוך אהבה גדולה למה שאנחנו עושים ועיקר השמחה שלנו היא לקוחות מרוצים שמעריכים ואוהבים את הפריטים שרכשו אצלנו.

אם שביעות רצונכם נפגעה בכל דרך, אנא יידעו אותנו ואנו נעשה כל שביכולתנו לתקן את הדרוש תיקון.

 

אנחנו זמינים בכל ענין בטלפון: 054-5637855 ובמייל oblibop@gmail.com

  • העגלה ריקה