AROUND THE GLOBE חנויות העיצוב השוות בלונדון

AROUND THE GLOBE חנויות העיצוב השוות בלונדון

יש כאלה שאוהבים לטעום את המאכלים המקומיים

אחרים מחפשים את הסיילים השווים

ובשבילנו, אין ביקור בחו"ל שלא כולל גם ביקורי השראה במוסדות עיצוב מובילים ובעיקר חנויות חפצים לבית.

 

בכל עיר אליה אנחנו נוסעים, אנחנו מנסים לקבץ מקסימום המלצות על חנות חפצים לבית.

עשינו לנו מנהג, לנעוץ את היעדים האטרקטיביים בGoogle Maps- כך שאם הגענו לחנות אחת, נדע בוודאות שלא פספסנו חנות אחרת ליד. וגם כמובן שנוכל לחזור לבקר בהן בנסיעה הבאה ליעד.

בלונדון יש המון חנויות כלי בית מעוצבים. באלו שמופיעות כאן, יצא לנו לבקר לאחרונה. וחשבנו שתשמחו להוסיף לרשימת המועדפים שלכם, במקרה שהם עדין לא שם. אם לכם יש המלצות, נשמח להתעדכן.

 

THE CONRAN SHOP 

 החנות שלא מצליחה לאכזב כבר כל-כך הרבה שנים

בעיר קיימים 3 סניפים (ועוד סניפים בפריז ושישה ביפן).

חנות כלי בית מעוצבים, רהיטים ומנורות. הקולקציה תמיד מגוונת ומפתיעה. התצוגה ברובה משגעת.

הכי הכי – חלון הראווה וקולקציית הפרחים המיובשים. וגם הכי הכי, היה לנו כיף לראות מוצרי טקטסיל שאנחנו גם מוכרים, אבל במחיר הרבה יותר גבוה (לונדון לא תמיד מחכה לנו..)

 

 

גלריית MINT

הגלריה ממוקמת ב-BROMPTON DESIGN DISTRICT   (לא רחוק מהאחד הסניפים של ה-CONRAN ) – אזור שיש בו ריכוז של מספר מותגי על מתחום הריהוט.

אם בא לכם לראות מוצרים מגניבים שלא תראו בשום מקום אחר. מוצרים שהם על הגבול שבין עיצוב לאומנות, זה  המקום. תמיד מפתיע, תמיד מחדש ומגיע מאומנים ומעצבים צעירים או שאינם זכו עדין להכרה נרחבת.

הכי הכי- פייר, את הלוגו שלהם. כל-כך פשוט יט מעביר תחושה כל-כך אלגנטית וכיפית. וגם את הסל שבתמונה שמשלב סוגים כל-כך שונים של חומרים לכדי יצירת אומנות.

 

 

JONATHAN ADLER

החנות היא אחת משתי החנויות היחידות של המעצב מחוץ לארה"ב והיא ממוקמת בנוטינג-היל, שוקקת החיים. נתקלנו בחנות במקרה, אז עצם ההפתעה כבר היתה כיף. החנות צבעונית ומציעה קו אקלקטי כיאה לקו העיצובי של המעצב.

הכי הכי- אהבנו את המוכר החביב שהיה לבוש טיפ-טופ בבגדים נשיים והזכיר לנו חופש מהו. אל דאגה, גם אנחנו מצדנו הרבצנו בו ציונות על הדרך (לא נתפלא אם ממש בקרוב ניתקל בו ברחובות ת"א).

WA Green

חנות בת פחות משנתיים בשכונת שורדיץ' האינית. לא יכולנו שלא לחבב וגם להרגיש אחוות קולגות עם הבעלים המקסימה, זואי. זואי היתה אשת פרסום עד לפני מספר שנים ופתיחת החנות היא הגשמת חלום עבורה. היא מלקטת פריטי סטיילינג מלאים אופי.

הכי הכי – כירבוליות הצמר הצבעוניות והמהממות וכלי אוכל מקרמיקה שמיוצרים בתורכיה שהם כל-כך דקים שנראים כמו אמייל.

 

Scp ltd

גם היא ממוקמת בשורטדיץ' אבל קיימת כבר יותר משלושים שנה. המותג חרט על דיגלו יצור וליקוט של רהיטים פונקציונליים, יפים ועמידים. אז ברור שהתחברנו. מעבר לרהיטים החנות מציעה אביזרים משלימים לעיצוב הבית. הבחירות מאוד לטעמנו והצליחו גם מדי פעם להפתיע אותנו, שזה הטריפ המועדף עלינו.

 

עוד חנויות כלי בית מעוצבים שאנחנו אוהבים אבל לא יצא לנו לבקר בהם לאחרונה:

Abigail Ahern

 אנתרופולוג'י (אחרי שבביקור לפני שנה, התאכזבנו מהחנות שנראתה מוזנחת לעומת הסטדנרט המוכר של החברה, אנחנו חייבים חויה מתקנת)

 

 

 

 

  • העגלה ריקה